divendres, 2 d’agost del 2019

20190802 París - Londres (Primera part: BCN - París)

Dia 1: 2 d'Agost 2019, BCN - PARIS CDG

17:33 ja dins zona d'embarcament... El Pau i jo. La Teo ens ha acompanyat i ha marxat. Comença una nova aventura,... molt diferent de com l'havíem planificat,... encara parlo en plural,... és que és així, el viatge París - Londres era un projecte comú i planificat en comú... però ara ja no... comença una nova aventura... estic segur que el Pau, en línies generals, es portarà bé i que ens podrem entendre dins de lo possible... comença l'Aventura,... aquest cop sí en MAJÚSCULES...

Dia 2: Sant tornem-hi, BCN - París CDG

Ahir, després de 4 hores esperant i diversos atrassaments del vol, el van cancelar per problemes en el motor. Primer cop a la vida que em passa. El Pau estava en realitat amb moltíssimes ganes d'embarcar. Estaba nerviós i molt atent a tot. Avui però ha anat tot perfecte i a temps. Tot i arribar a l'hotel gairebé a les 5 de la tarda,... just de camí hem passat per davant de la Notre Damme. Després hem anat caminant tot current per agafar els tiquets del París Tour q tanquen a les 6:30. Després ja, tranquilament hem anant caminant fins la Tour Eiffel. Deunidor el que hem caminat, hem fet més de 4 Km... La visita ha sigut amb la posta de sol i primeres foscors,... Hem pujat a peu fins al segon pis, el Pau així ho ha preferit. Ha estat molt xulo.

Dia 3: primer dia sencer a París 4/08

Tot i tenir el París Pass tenim q reservar hora per entrar al Louvre... 10:30 ha sigut bastant ràpida l'entrada, ens hem colat per la via ràpida, ... Molt xula la piràmide del Louvre, amb els seus 666 triangles de cristall,.... L'efecte Monalisa es increïble, val la pena entrar sols per veure l'espectacle de la gent, aquest gran circ que som els humans,... En prou feines he estat capaç de retenir el Pau un parell d'hores dins del museu,... Això amb tots els trucs q se m'han acudit.... Després hem agafat el hip-hop bus,... Amb l'àudio guia... Fins l'Arc del Triomf,... Espectacular, molt alt, especialment si penses q va ser construït al 1806,... Fa 200 anys... La Tour Eiffel just fa els 130 anys enguany. Les vistes des de dalt són també molt xules. Recés a l'hotel i Sant tornem-hi, sopem pizza al costat del Senna, l'ambient al voltant del riu està molt guai, després crep,... Al final es fa massa tard per agafar el barco... Ho deixem per demà....

Dia 4: segon dia a París 5/08

Avui toca sortir una mica del centre, anem fins Montmartre, agafem el trenet turístic just davant del Molin Rouge, la primera cançó q posen al trenet, ... Taxan si, la de la Cristina Aguilera, "Voulez-vous coucher avec moi (ce soir)?" Lady Marmalade, ... Un cop a dalt, hi ha una mica de cua per entrar al Sagrat Cor, el Pau per variar, es ratlla i no vol fer cua,... Anem directes a sala d'exposicions de Dalí,... Agafem l'audioguia,... Això sí, se les traga una a una... Al sortir ja apreta la gana com per intentar pujar al balcó del Sagrat Cor, llàstima,.... A la tarda, ja per fi, amb tota la calma anem a buscar el barco que fa la volta pel Sena,... Quina tranquil·litat,... Quina pau,... Quin descans,.... Ah clar, q el Pau està enganxat a la pantalla,... Ha sigut el preu a pagar,... A Londres tinc q canviar de tàctica. Sopem pizza, al peu del Sena,... Bona pizza i bon entorn,... Al lloc de les creps la cervesa està boníssima.