dilluns, 16 de juliol del 2007

Xarop de Savia. Iniciació.

Ahir vam començar el tractament de desintoxicació. Bé, jo prefereixo dir-li de purificació :)
L'últim àpat sòlid el vam fer a Tavascan, a les 2 del migdia. Ja portem més de 24 hores sense ingesta de sòlids.

Jo he petit una mica de mal de cap. Tampoc no he aconseguit evacuar sòlids, tindré que pendre el laxant, tal i com recomena la guia. La Teo no ha tingut mals de cap.

El més dur, no es tant el fet de passar una mica de gana, si no el fet de no poder gaudir del plaer de menjar. Aquella caixa de 6 donuts de xocolata que he vist a l'entrar a la benzinera, o les ganes de menjar xocolata en general.

Avui tenim el sopar, sopar a casa la Carmen amb tota la penya per veure fotos, la Teö a preparat dos pastissos boníssims de xocolata per més inri, a veure que tal ho portem ja que no podrem ni tan sol fer-ne un tast. Si, així ha estat, jo recònec he fet un mos del pastis de la Teö, però això ha estat tot, continuem amb el nostre periple amb el dijuni de savia.


Ja portem 5 dies a base de xarop de savia. Es divendres i a la Teö li va venir la menstruació ahir, avui no ha pogut anar a treballar del mal que li feia, està molt dèbil sense menjar i no vam tenir en compte aquest contra temps de la naturalesa femenina. Per sopar li he preparat un arròs bullit suau i hem començat a trencar el dejuni.

Jo per la meva part al 5 dia vaig començar a notar la falta de reservas al cos i tenia més fred del que seria normal en ple Juliol, es a dir res de res, en canvi he tingut que abrigar-me per no sentir-me destamplat.

Crec que l'any vinent repetirem l'experiència, el temps ens ho dirà.