dimarts, 18 d’octubre del 2005

Cuba

Primer viatje de cicloturisme del Joan i la Teö.
Quins records, quina experiencia,... també el fet de compartir-ho junts,...
Ara per ara tan sols pujaré una selecció de fotos en format pdf, a veure que tal es veu,...
Consumeix molt de temps això d'editar el blog, selecionar les fotos, pujar-les,... després compensa, però si que és una mica rotllo, sobretot, quan com nosaltres no disposes de moltde temps lliure,...

Fins aviat,
Joan i Teö, Jitö :)-% i :)=% (sóm el Joan i la Teö viatjant en bicicleta :) sempre contents,...



Read this doc on Scribd: Cuba2005

1 comentari:

Unknown ha dit...

Hola Joan!!

Espero que t'enrecordis de mi! Ens vem coneixer a Cuba fa 3 anys i vem compartir un parell d'etapes junts fins aPinar del Rio on arribava la Teö. Un bon amic m'ha vist en 1 foto en el teu blog i m'ha passat l'adreça, ja he vist que no heu parat de fer escapades desde aleshores! Doncs no tinc el teu número perquè vaig perdre del móbil, el meu és 629525886, si us plau contacte amb mi perquè aquest amic meu li molarien unes recomanacions per fer cicloturisme pel bàltic. sinó em pots escriure a mialbertito@yahoo.es.

i que tal tot? aquest any on aneu?
per part meva no m'he mogut massa, alguna escapadeta per aquí a Catalunya i para decomptar, però ara estic planejant una ruta per sota l'Atlas al Marroc potser aquest nadal, amb bici clar...com ho veus?

Bé soci, a veure si reps els missatge!

Una Abraçada

Albert Sanz